5 Mar 2009

KERAKUSAN MANUSIA

Let us go around this table at THAQWA...pinggan tuh adalah pinggan2 NASI GORENG CINA(3),mee goreng mamak dan nasi goreng biase...pastu cawan2 tuh plak...air milo(3),horlicks,teh tarek,teh'o,teh ais...aku bajet sumer2 dlm RM25 hengget...sekali bile dpt bil...RM31...kepale hotak die!!!,asal mahal sgt???...padahal 5 org je yg mkn!!!...hairan betolla care pengiraan mamak2 thaqwa nih...gmbr nih sebenarnye diambel mase aku,arep,afique,haikal&naqi tgh buat satu perbincangan tentang debate...mase tuh aku kene belanje dieorg sbb baru dpt income time tuh so saje la nk blanje member2.Betapa rakusnya manusia nih,mkn sampai rm30 semate-mate...haha...aku recommendkan korang klau nk mkn kat thaqwa...THINK TWICE.

5 comments:

Anonymous said...

aishh, klu aku ikut, agknye bankrupt ko fan! muahaha :D

"DIVER'S LOG" said...

aku bankrupt???...x mungken...hahahaha

Anonymous said...

lahh!asal xajak aku skali?huhuhuhu:P

Anonymous said...

hahaha..bukan 31 la apan. 36..
hahaha
-naqi

Anonymous said...

kalu aku pkir 100 kali pn blom tntu nk mkn kt kdai mamak.dorang ni cekik darah btol!!