4 Mar 2009

S.T.R.E.S.S.

stress Pictures, Images and Photos
AAARRRGGGHHH STRESS...masok minggu nih...hmmm???...dh minggu ke-3 kot aku jarang masok kelas!!!...nk tau sbb ape???...ini sumernye gare-gare DEBATE sialan...aku terpakse meninggalakan sumer pembelajaran dlm kelas semate-mate "SCHOOL DUTY"...mase preliminary round ari tuh kiteorg menang,now...kiteorg dh masok QUARTER FINAL BEBBBS!...klau kalah la ari tuh,mmg aku frust menonggeng la!!!...minggu dpn(11/3/2009) kiteorg ade ujian bulanan...dgn hanye berbekalkan dgn ilmu perdebatan...boleh ka aku menjawab ujian dgn senang???...some say can,some say can't!!!....just wait and see!!!...homework langsong x siap,mcm mane la aku nk jwb ujian???...forget it!!!...it's just a monthly test!!!...not an END-YEAR TEST!!!

2 comments:

Anonymous said...

hah! ko tension then ko lps stress kat aku. ktuk ballack plak. hishh, da terase je aku tdi. ;)

Anonymous said...

hahaha..
memang btol 120%..ak setujula jugak ngn ni..
hahah
nolekot ujian uh..tp btol gak its a month test not end year exam..
hehehe
-naqi